Wersja twojej przeglądarki jest przestarzała. Zalecamy zaktualizowanie przeglądarki do najnowszej wersji.

monitoring pozycji
20:52

WYCIECZKA DO ZAKOPANEGO

Od 8 do 12 czerwca 2015r. uczniowie Zespołu Szkół w Działyniu uczestniczyli w wycieczce do Zakopanego. Po drodze odwiedziliśmy Kraków gdzie zwiedzaliśmy m.in. Smoczą Jamę, Kościół Mariacki. Drugiego dnia przespacerowaliśmy się malowniczą Doliną Kościeliską, a następnie przeszliśmy korytarzem Jaskini Mroźnej, który ma prawie 480m. Kolejną atrakcją był wjazd kolejką linową na Gubałówkę, gdzie uczniowie chętnie korzystali z toru saneczkowego. Następny dzień rozpoczęliśmy od spaceru Doliną Białego. Naszym celem było dotarcie na Sarnią Skałę. Wędrówka lasem wiodła po dość stromym i momentami śliskim podłożu. Po dotarciu na miejsce naszym oczom ukazały się przepiękne widoki. Mogliśmy podziwiać masyw Giewontu, szczyty Tatr Zachodnich. Tego samego dnia udaliśmy się do Kuźnic skąd wjechaliśmy kolejką linową na Kasprowy Wierch. Czwartego dnia naszej wycieczki przeszliśmy Doliną Strążyską do Wodospadu Siklawica. Wracając zwiedziliśmy Wielką Krokiew im. Stanisława Marusarza. Następnie udaliśmy się na Krupówki, gdzie każdy mógł kupić pamiątki. Po zakupach udaliśmy się na Szymoszkową Polanę skąd mogliśmy podziwiać panoramę Tatr. Ten słoneczny dzień zakończyliśmy przejażdżką bryczkami przez ulice zakopanego oraz ogniskiem. Ostatniego dnia w drodze powrotnej zwiedzaliśmy Sanktuarium na Jasnej Górze. Trochę zmęczeni, ale bardzo zadowoleni i szczęśliwi wróciliśmy do Działynia.